مرحله 1:
باز کردن پین بند ها و جدا کردن آنها.
باز کردن پین بند ها و جدا کردن آنها.
مرحله 2:
باز کردن محفظه ساعت، پیاده کردن قاب پشتی ، دسته کوک ، چرخ دنده ها و در آخر عقربه ها و ثانیه شمار و صفحه.
باز کردن محفظه ساعت، پیاده کردن قاب پشتی ، دسته کوک ، چرخ دنده ها و در آخر عقربه ها و ثانیه شمار و صفحه.
مرحله 3:
پیاده سازی صفحه و دسته کوک.
پیاده سازی صفحه و دسته کوک.
مرحله 4:
پیاده کردن محفظه ساعت؛ شامل شیشه، جای شیشه، نگه دارنده ها، سوپاپ جدا کننده داخل و خارج محفظه، واشرها و… .
پیاده کردن محفظه ساعت؛ شامل شیشه، جای شیشه، نگه دارنده ها، سوپاپ جدا کننده داخل و خارج محفظه، واشرها و… .
مرحله 5:
بررسی کردن قطعات خارج شده از ساعت در جای داخل قاب ، این کار برای تشخیص موقعیت اجزای ساعت ضروری است
بررسی کردن قطعات خارج شده از ساعت در جای داخل قاب ، این کار برای تشخیص موقعیت اجزای ساعت ضروری است
مرحله 6:
نو سازی محفظه و بند که در اصطلاح به آن “پلیش زدن” گفته می شود.
نو سازی محفظه و بند که در اصطلاح به آن “پلیش زدن” گفته می شود.
مرحله 7:
تمیز کردن (شستن) قاب و بند ها در فلز.
تمیز کردن (شستن) قاب و بند ها در فلز.
مرحله 8:
نصب قاب، شیشه، محفظه، پین، دسته کوک، واشر های محافظ و درز بندها.
نصب قاب، شیشه، محفظه، پین، دسته کوک، واشر های محافظ و درز بندها.
مرحله 9:
ترمیم قابلیت ضد آب بودن با قطعات یدکی ذکر شده در بالا.
ترمیم قابلیت ضد آب بودن با قطعات یدکی ذکر شده در بالا.
مرحله 10:
قرار دادن عقربه ها در قسمت های منحصر به فرد خود.
قرار دادن عقربه ها در قسمت های منحصر به فرد خود.
مرحله 11:
تشخیص دادن قسمت های آسیب دیده از قطعات متحرک.
تعمیر و یا جایگزین کردن قطعات متحرک معیوب.
تشخیص دادن قسمت های آسیب دیده از قطعات متحرک.
تعمیر و یا جایگزین کردن قطعات متحرک معیوب.
مرحله 12:
تمیز کردن (شستن) قطعات متحرک جدا شده ی موتور توسط روش های مخصوص.
تمیز کردن (شستن) قطعات متحرک جدا شده ی موتور توسط روش های مخصوص.
مرحله 13:
چک کردن دقیق حرکت کردن و بی نقص بودن آن.
چک کردن دقیق حرکت کردن و بی نقص بودن آن.
مرحله 14:
نصب و روغن کاری قطعات متحرک بر اساس قوانین برند سازنده.
نصب و روغن کاری قطعات متحرک بر اساس قوانین برند سازنده.
بازدیدها: 15