گارانتی و خدمات پس از فروش
تمامی کالاهای ارائه شده در واچ واچ فور یو دارای گارانتی و خدمات پس از فروش میباشند. مدت گارانتی، شرایط گارانتی و کلیه اطلاعات فنی مربوط به هر کالا به طور کامل در دفترچه (کارت) گارانتی یا دفترچه راهنمای آن کالا، درج شده است. لذا مشتریان عزیز موظفاند پس از دریافت کالا، آن را به طور کامل مطالعه نمایند در غیر این صورت مسئولیت ناشی از مشکلات احتمالی در این حیطه به عهده مشتری خواهد بود.
خلاصهای از مواردی که مشمول گارانتی نمیشوند:
هر گونه آسیب ناشی از عدم آگاهی از استفاده صحیح کالا
– موارد مصرفی مثل باطری
– مشکلات ناشی از هرگونه مجاورت کالا با دستگاههایی که امواج ماکروویو یا الکترومغناطیسی منتشر میکنند مثل موبایل، تلویزیون (مربوط به ساعت های هوشمند
استفاده از شارژر های فیک و یا شارژر موبایل جهت شارژ ساعت های هوشمند
– مشکلات ناشی از هرگونه تماس کالا با مواد اسیدی و شوینده قوی و لک های دائمی ناشی از برخورد عطر و ادکلن به ساعت
– آتشسوزی یا خسارتهای ناشی از حوادث طبیعی
– استهلاک عمومی کالا در اثر استفاده روزمره مانند ساییدگی و ترک در بند های چرم و سیلیکون
– استفاده ناصحیح و خارج از مواردی که در زمره ویژگیهای کالا (که در دفترچه راهنمای آن ذکر شده) باشد
– همراه نداشتن کارت یا دفترچه ضمانت در زمان تعمیر
– باز شدن درب ساعت توسط مراکزی غیر از مرکز خدمات پس از فروش اصلی شرکت واردکننده آن برند
هر گونه نفوذ آب به داخل ساعت های (کپی و های کپی)
بریدن فنر کوک ناشی از کوک کردن مکرر ساعت های اتوماتیک
خروج روتور ساعت های اتوماتیک از محور ناشی از ضربه به ساعت
مشتریان واچ فور یو میتوانند برای استفاده از سرویس گارانتی و خدمات پس از فروش تمامی برندهای ارائه شده در واچ فور یو از طریق ارسال کالای معیوب هم اقدام کنند اما با توجه به اینکه سرویس گارانتی و خدمات پس از فروش هر برند در مرکز خدمات پس از فروش شرکت واردکننده همان برند انجام میشود، لذا در این صورت هم کالای معیوب را به مرکز خدمات پس از فروش شرکت واردکننده همان برند ارجاع خواهد داد.
Views: 64