آسودگی خاطر و رضایت مندی مشتریان همواره از الویتهای واچ فور یو بوده است و واچ فور یو در این راستا میکوشد تا هر سفارش در شرایط مطلوب و مورد انتظار به دست مشتری برسد. با وجود این ممکن است مشتریان محترم پس از خرید، با مسایلی روبرو شوند که درچنین مواردی خدماتی در چارچوب خدمات پس از فروش در نظر گرفته شده است. با توجه به گستردگی گروههای کالای ارایه شده در وب سایت واچ فور یو، کلیه محصولاتی که باید از نظر فیزیکی سالم به دست مصرف کننده برسند دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی هستند.
شرایط بازگرداندن کالا
اگر در اثر حمل و نقل، آسیب دیدگی ایجاد شده باشد.- آسیب دیدگی باید زمان تحویل کالا، به خدمات پس از فروش واچ فور یو اطلاع داده شود.
- در صورتی که کالا از طریق پیک به دست شما رسیده است با توجه به اینکه تیم کنترل کیفیت تمامی موارد را قبل از ارسال کنترل میکنند میبایست کالا در حضور پبک کنترل و سپس تحویل گرفته شود و در صورت وجود مشکل در جضور وی به پشتیبانی اعلام و مرجوع گردد.
- در صورتی که کالا از طریق پست و تیپاکس به دست شما رسیده است با توجه به اینکه تمامی سفارشات به اندازه ارزش خود بیمه هستند میبایست کالا در حظور مامور توزیع بسته باز و از صحت و سلامت کالا اطمینان حاصل شود و در صورت هر گونه اسیب صورت جلسه خسارت بیمه تنظیم و به همراه بسته برای واچ فور یو ارسال گردد در غیر این صورت واچ فور یو تعهدی نسبت به آسیب وارده ندارد.
- هزینه ایاب و ذهاب کالای مرجوعی به عهده واچ فور یو نمی باشد.
پس از بررسی کالاهای مرجوعی توسط کارشناسان خدمات پس از فروش، در صورتی که کالا خارج از ضوابط مقرر در سایت مرجوع شده باشد و بدون ایراد تشخیص داده شود، برای مشتری ارسال میشود. در صورت استنکاف مشتری از تحویل کالای سالم و بدون ایراد، کالای مزبور به مدت یک ماه بصورت امانت نزد واچ فور یو در واحد خدمات پس از فروش باقی میماند و با انقضای این مهلت واچ فور یو در قبال کالا و زیانهای وارده بر آن یا مفقود شدن آن هیچگونه مسوولیتی نخواهد داشت.
Views: 74