حساب کاربری
– آیا امکان ویرایش مشخصات کاربری و ایمیل من وجود دارد؟
پاسخ: شما میتوانید مشخصات کاربری خود را ویرایش کنید. برای این کار باید با وارد کردن پست الکترونیکی و کلمه عبور، وارد حساب کاربری خود بشوید، سپس با کلیک روی گزینه “اطلاعات شخصی من” به صفحهای منتقل میشوید که در آن بخش می توانید اطلاعات خود را ویرایش و ذخیره کنید.
– آیا میتوانم به اطلاعات خریدهای قبلی خود دسترسی داشته باشم؟
پاسخ: برای دسترسی به اطلاعات خریدهای قبلی، باید با حساب کاربری خود وارد شوید، سپس روی گزینه “سفارش های من” کلیک کنید تا سوابق خرید شما نشان داده شود.
ثبت و پیگیری سفارش
– دوست دارم از واچ فور یوخرید کنم، اما هنوز کاملاً به خرید اینترنتی اعتماد ندارم، چگونه مطمئن باشم که پس از خرید، کالا به دست من میرسد؟
پاسخ: مدیریت سیستم واچ فور یوبا بیش از 65 سال سابقه نسل به نسل فعالیت در صنف ساعت، پیاده سازی جدیدترین متدها و رویکردهای آکادمیک و علمی در زمینه بازرگانی و کیفیت ارائه خدمات و ارائه مقالات ISIمتعدد در ژورنال های معتبر بین المللی، سابقه درخشانی از فعالیت خود ایجاد نموده و جزو سرشناس ترین و خوش نام ترین فعالان صنف ساعت می باشند.
علاوه بر سابقه ، تجربه و محتوای غنی وب سایت واچ آنلاین، دارا بودن نماد اعتماد الکترونیکی به این کسب و کار رسمیت و اعتبار میبخشد. نماد اعتماد الکترونیکی توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت پس از بررسی فروشگاه اینترنتی و تطابق نحوه عملکرد آن با قوانین، اعطا میشود و کسب و کار اینترنتی دارای نماد به صورت مداوم تحت بررسی این سازمان قرار دارد. برای اطمینان بیشتر شما میتوانید در صفحه اصلی وب سایت واچ فور یوبا کلیک روی نماد از جعلی نبودن آن اطمینان پیدا کنید.
همچنین واچ فور یوعضو رسمی اتحادیه فروشندگان و سازندگان صنف ساعت تهران وانجمن صنفی کسب و کار اینترنتی می باشد.
بنابراین با خیال آسوده سفارش خود را ثبت کنید و از خدمات منحصر به فرد واچ فور یواستفاده کنید.
– آیا برای خرید از واچ آنلاین، حتما باید در سایت عضو باشم؟
پاسخ: بله، با این که بدون وارد شدن به سایت میتوانید یک کالا را به سبد خرید اضافه کنید، اما برای انجام مراحل بعدی خرید و ثبت سفارش باید با حساب کاربری خود وارد سایت شده و یا در هنگام خرید، عضویت خود را تکمیل نمایید.
با عضویت در واچ فور یومیتوانید:
– سریعتر و سادهتر خرید کنید
– به سادگی سوابق خرید و فعالیتهای خود را مدیریت کنید
– لیست علاقمندیهای خود را بسازید و تغییرات آنها را دنبال کنید
– نقد، بررسی و نظرات خود را با دیگران به اشتراک گذارید
– در جریان فروشهای ویژه و قیمت روز محصولات قرار گیرید
برای اطلاعات بیشتر میتوانید به صفحه راهنمای خرید از واچ فور یومراجعه کنید.
– آیا در تمام ساعات شبانه روز میتوانم سفارش خود را ثبت کنم؟
پاسخ: شما در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته میتوانید سفارش خود را ثبت کنید.
– آیا میتوانم برای شخص دیگری از واچ فور یوخرید کنم و سفارش تحویل آن شخص شود؟
پاسخ: بله، پس از انتخاب کالاهای موردنظر و اضافه کردن آنها به سبد خرید، ثبت سفارش در 3 مرحله تکمیل خواهد شد:
1) ورود به واچ فور یو ، 2) اطلاعات ارسال سفارش، 3) بازبینی سفارش و اطلاعات پرداخت.
در مرحله اطلاعات ارسال سفارش و بخش ” انتخاب آدرس”، شما میتوانید با انتخاب گزینه “افزودن آدرس جدید” آدرس و مشخصات تحویل گیرنده سفارش را وارد کنید. توجه داشته باشید که اگر مبلغ سفارش را اینترنتی پرداخت کنید، تحویل گیرنده سفارش هنگام دریافت کالا باید کارت شناسایی همراه داشته باشد.
– آیا میتوانم با حساب کاربری خودم، خرید کنم و فاکتور به نام شخص حقوقی یا شرکت صادر شود؟
پاسخ: بله، با وارد کردن و ثبت مشخصات سازمان موردنظر، میتوانید برای خرید سازمانی و دریافت فاکتور رسمی و گواهی ارزش افزوده اقدام کنید. همچنین با توجه به ثبت سیستمی سفارش، به هیچ عنوان امکان صدور فاکتور مجدد یا تغییر مشخصات آن از جمله تغییر فاکتور حقیقی به حقوقی وجود ندارد. بنابراین لازم است مشتریان هنگام ثبت سفارش، نسبت به این مساله دقت لازم را داشته باشند و اگر نیاز دارند که فاکتور حقوقی برای آنها صادر شود، هنگام ثبت سفارش خود، با انتخاب گزینه ” تکمیل اطلاعات حقوقی ” و وارد کردن مشخصات سازمان موردنظر، برای خرید سازمانی و دریافت فاکتور رسمی اقدام کنند.
– از وضعیت سفارشی که ثبت کردهام، چگونه میتوانم مطلع شوم؟
پاسخ: واچ فور یو با ارسال پیامک، مرحله به مرحله وضعیت سفارش را به شما اعلام میکند. همچنین برای اطلاع از وضعیت سفارش، میتوانید وارد حساب کاربری خود شوید و با کلیک روی گزینه “پیگیری سفارش” از وضعیت آن مطلع شوید.
– آیا میتوانم کالاهایی که موجود نیستند را سفارش بدهم؟
پاسخ: خیر، در حال حاضر تنها کالاهایی امکان سفارش گذاری دارند که در سایت واچ فور یو با وضعیت موجود مشخص شدهاند.
– آیا میتوانم کالاهایی که وضعیتشان “استعلام است” را سفارش بدهم؟
پاسخ: واچ فور یو با تلفیق 2 روش متفاوت فروش مبتنی بر انبارداری و عدم اتکا به انبارداری و سازو کارهای ارتباطی بسیار صمیمانه ای که با شرکت ها و نمایندگی های اصلی واردکننده برندهای ساعت در ایران دارد قادر است علاوه بر موجودی خود، موجودی آنلاین همه شرکت ها را در کوتاه ترین زمان استعلام کند و در صورت موجود بودن در شرکت مرجع, آن کالا را در عرض چند ساعت تهیه و به دست مشتریانش برساند.
لذا برای خرید کالا هایی که وضعیتشان “استعلام” است حتما قبل از هرگونه اقدامی با کارشناسان فروش واچ فور یو تماس گرفته و پس از اطمینان از موجود بودن کالا، سفارش خود را میتوانید ثبت کنید.
– میتوانم سفارشم را ابطال کنم یا تغییر بدهم؟
پاسخ : تا پیش از تایید نهایی سفارش و کلیک روی آیکون اتمام خرید شما میتوانید سفارش را از سبد خرید خود حذف و یا اصلاح کنید.
پس از تایید نهایی سفارش و اتمام خرید و در مرحله پرداخت و ثبت سبد، شما قادر به حذف و تغییر سفارش نیستید. از این مرحله به بعد برای لغو یا تغییر آن، با واحد پیگیری سفارشات تماس بگیرید.
– بعد از ثبت سفارش، برای اطمینان از پردازش آن باید با واچ فور یو تماس بگیرم؟
پاسخ : خیر، پس از انجام مراحل خرید و ثبت سفارش، پردازش سفارش شما به صورت خودکار از طریق سرویس پیامک یا ایمیل اطلاع رسانی خواهد شد و در صورتی که نیاز باشد کارشناسان فروش واچ فور یوبا شما تماس خواهند گرفت.
– میتوانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم؟
پاسخ: خیر، به منظور تسریع فرایند پردازش و ارسال سفارش و نیز کاهش امکان بروز خطا در ثبت سفارش، مشتریان محترم باید سفارش خود را اینترنتی ثبت کنند.
– در صورتی که خرید من هدیه به شخص دیگری باشد، آیا فاکتور فروش به همراه بسته برای گیرنده هدیه فرستاده خواهد شد؟
پاسخ : در مرحله اطلاعات ارسال سفارش و “بخش کادوپیچ شود؟” اگر گزینه “این سفارش هدیه است” را انتخاب کنید، عبارت “آیا مایل هستید به همراه این سفارش فاکتور ارسال شود؟” نمایان خواهد شد که اگر بخواهید فاکتور همراه بسته ارسال نشود، باید گزینه خیر را انتخاب کنید. توجه داشته باشید که پیش فاکتور الکترونیکی خرید جهت اطلاع از طریق ایمیل برای شما ارسال میشود.
– آیا امکان کادو پیچ کردن سفارش من به منظور هدیه دادن وجود دارد؟
پاسخ: در مرحله اطلاعات ارسال سفارش و “بخش کادوپیچ شود؟” اگر گزینه “این سفارش هدیه است” را انتخاب کنید، بخشی نمایان خواهد شد که کاغذ کادو مورد نظرتان را میتوانید از بین طرحهای عرضه شده در سایت متناسب با سلیقه و مناسبت هدیه انتخاب کنید تا بسته شما کادو و ارسال شود.
همچنین لازم به ذکر است که سرویس کادوپیچ در حال حاضر به صورت رایگان و به درخواست شما در سفارش ارائه میشود، همچنین زیورآلاتی که دارای جعبه و بسته بندی شکیل و مناسب هستند، کادو نمیشوند.
کالاهای عرضه شده در واچ آنلاین
– آیا کالاهای خریداری شده از واچ فور یوآماده استفاده هستند یا باید روی آنها خودم تنظیماتی انجام دهم؟
پاسخ: تمامی ساعت ها قبل از اینکه برای خریداران محترم ارسال شوند توسط کارشناسان فنی واچ آنلاین، کنترل کیفیت فنی و تست سلامت فیزیکی شده و به زمان رسمی ایران تنظیم می شوند. لذا خریداران عزیز نیازی به تنظیم ساعت ها ندارند.
– برای انتخاب و خرید کالا در سایت نیاز به مشاوره دارم، راهی وجود دارد که در تصمیم گیری به من کمک کند؟
پاسخ: کارشناسان بخش تولید محتوای واچ فور یوتمام تلاش خود را میکنند تا اطلاعات مورد نیاز برای خرید هر کالا در سایت موجود، کافی و روشن باشد. شما راههای مختلفی برای کسب اطلاعات تکمیلی و تخصصی محصولات در واچ فور یو دارید. میتوانید از ابزارهای ایجاد شده برای این منظور از قبیل مقایسه پهلو به پهلو، مطالعه نقد و بررسی و جدول اطلاعات فنی کالاها استفاده کنید. همچنین واچ فور یونقدها و نظرهای کاربران را با دیدگاه بیطرفانه در سایت نمایش میدهد که مطالعه آنها میتواند در انتخاب کالا به شما کمک کند. با وجود تمام این ابزارها، واچ فور یو تنها وب سایت تخصصی فروش آنلاین ساعت و زیور در ایران بوده که مشاوره محور می باشد. خریداران محترم برای دریافت مشاوره های فنی لازم در خصوص ویژگی های فنی ساعت می توانند در ساعات اداری با شماره 09228029858 تماس گرفته و به صورت مستقیم با کارشناسان فنی گفتگو کنند.
– کالاهایی که موجود نیستند، چه زمانی در سایت برای فروش عرضه خواهند شد؟
پاسخ: گاهی به دلایل مختلف مانند عدم عرضه رسمی و گسترده محصول در ایران، وضعیت برخی از کالاها در وب سایت به “ناموجود” تغییر پیدا میکند و اعلام زمان دقیق عرضه دوباره آنها ممکن نیست، با این حال واچ فور یوتلاش میکند تا این کالاها مجدداً در کمترین زمان در وب سایت ارائه شوند. در صورتی که قصد خرید کالایی با وضعیت “ناموجود” یا “به زودی” را دارید، میتوانید برای اطلاع از موجود شدن و عرضه کالا در سایت واچ آنلاین، از سرویس “به من اطلاع بده” که در صفحه جزئیات محصول قرار دارد، استفاده کنید تا به هنگام عرضه آن کالا در سایت، از طریق ایمیل یا پیامک به شما اطلاع رسانی شود.
– آیا ممکن است کالایی را که سفارش میدهم موجود نباشد؟
پاسخ: کالاهای دارای قیمت که در سایت واچ فور یوبا وضعیت “موجود” مشخص شده، در انبار واچ فور یوموجود و قابل سفارش گذاری هستند. بنابراین هنگام ثبت سفارش این کالاها نیازی به استعلام موجودی نیست و سفارش در سریعترین زمان ممکن پردازش و تحویل خواهد شد. البته به ندرت برای برخی از کالاها در صورت ثبت سفارشها با تعداد بالا و همزمان، ممکن است موجودی آن کالا به اتمام برسد. در این موارد به سرعت اقدام به تکمیل موجودی کالا میشود ولی در صورت امکان پذیر نبودن، عرضه آن کالاها در سایت به صورت موقت متوقف میشود.
– آیا کالاهای عرضه شده در سایت واچ فور یو اصلی، نو و پلمپ شده و مطابق با اطلاعات سایت هستند؟
پاسخ: کلیه کالاهای عرضه شده در واچ فور یو اصلی، نو و پلمپ شده هستند و واچ فور یوبه هیچ وجه کالای غیر اصلی، تقلبی (FAKE)، و کارکرده ارائه نمیکند. لازم به ذکر است بسیاری از کالاها توسط شرکت سازنده یا توزیع کننده منطقهای به صورت پلمپ شده عرضه نمیشوند. از این رو جهت اطمینان هرچه بیشتر از کیفیت و کنترل لوازم و اشکالات احتمالی در تولید برخی از محصولات، واچ فور یواقدام به تست و کنترل اولیه اینگونه کالاها میکند.
– آیا تعداد خرید از یک کالا در واچ فور یو محدودیتی دارد؟
پاسخ : به طور کلی محدودیتی برای سفارش تعدادی یک کالا در واچ فور یووجود ندارد، با وجود این با توجه به اینکه موجودی قابل فروش برای هر کالا در هر زمان متفاوت است، برخی اوقات محدودیتهایی در تعداد قابل سفارش از یک کالا اعمال میشود.
– پیش از خرید کالا، چگونه میتوانم از این که کالا ساخت کجاست، مطلع بشوم؟
پاسخ: در قسمت مشخصات ساعت، گزینه ملیت برند نشان می دهد که سر منشا پیدایش و ثبت جهانی برند کالای مورد نظر کدام کشور می باشد.
نکته بسیار مهم :برند های ساعت به 2 دسته تقسیم می شوند
1) برندهایی مانند سیکو که فقط ساعت تولید می کنند.
2) برند هایی مانند چروتی که جزو برندهای فشن محسوب می شوند و اصالتا تولید کننده پوشاک بوده اند ولی از آنجایی که ساعت و زیور هم جزئی از عناصر صنعت پوشاک محسوب می شوند، این برندها ساعت و زیور را هم به مجموعه کالاهای خود اضافه کرده اند.
نکته اینجاست که از آنجایی که تکنولوژی ساخت موتور ساعت بسیار پیچیده و گران است، شرکت های تولید کننده ساعت نمی توانند موتور ساعت های خود را خودشان تولید کنند، لذا فقط چند شرکت در جهان وجود دارند که فقط موتور ساعت تولید می کنند و همه برندهای ساعت در جهان موتور ساعت های خود را عموما از یکی از این شرکت ها تامین می کنند، شرکت های نام دار و بزرگی مانند ETA ، Ronda ، ISA ، EPSON ،MIYOTA
البته گفتنی ست که برندهایی که ساعت های بسیار لوکس، دست ساز و گران قیمت تولید می کنند موتور ساعت های خود را خودشان می سازند مانند برندهایی مانند واچرون کنستانتین، پاتک فیلیپ، اولیز ناردین، ژژ لکولتره و …
همچنین آن دسته از برندهایی که فقط ساعت تولید می کنند مانند سیکو، کاسیو و … موتور بعضی از ساعت های بسیار خاص خود را، که ویژگی فنی یا تکنولوژی بسیار خاصی دارند، خودشان تولید می کنند (مانند سری کینتیک، سولار و …) و موتور ساعت های ساده تر را از شرکت های سازنده موتور تهیه میکنند.
نکته دیگر این است که ممکن است برخی از برند های ساعت، موتور بعضی از سری ساعت های خود را از شرکت های موتور سازی سوئیسی، و سری دیگری را از شرکت های موتور سازی ژاپنی تهیه کنند، مانند اسپریت که در سری CORE از موتور ژاپنی میوتا استفاده شده و در بعضی از مدل های سری Collection از موتورهای سوئیسی روندا و آیسا استفاده شده.
لازم به ذکرست، نام کشوری که به عنوان کشور سازنده روی کالا درج شده است روی کیفیت کالا تاثیری ندارد و این خود برند است که معتبر بوده و کیفیت کالا را تعیین میکند و تنها به دلیل خط تولید ارزانتر است که بسیاری از کالاها در چین تولید میشوند.
پرداخت
– مبلغ سفارشم را چگونه میتوانم پرداخت کنم؟
پاسخ: شما به صورت نقدی، بانکی یا اینترنتی میتوانید پرداخت خود را انجام دهید و هنگام ثبت سفارش در مرحله اطلاعات پرداخت شیوه پرداخت خود را انتخاب کنید.
همگی کاربران واچ فور یومیتوانند از طریق درگاه اینترنتی و با استفاده از همه کارتهای بانکی عضو شبکه شتاب در سایت واچ فور یو ، هزینه سفارش را به صورت آنلاین پرداخت کنند. همچنین امکان واریز بانکی یا واریز کارت به کارت به شماره حسابهای اعلام شده در سایت واچ فور یوبرای همه کاربران وجود دارد. در صورتی که آدرس تحویل سفارش در شهر تهران باشد، مشتریان میتوانند از روش تحویل اکسپرس واچ فور یواستفاده کرده و هزینه را هنگام تحویل سفارش، در محل به صورت نقدی یا از طریق دستگاه کارتخوان سیار پرداخت کنند.
برای اطلاعات بیشتر میتوانید به صفحه روشهای پرداخت مراجعه کنید.
– با استفاده از کارت کدام بانکها میتوان هزینه سفارش را اینترنتی پرداخت کرد؟
پاسخ: شما میتوانید با استفاده از همه کارتهای بانکی عضو شبکه شتاب در سایت واچ فور یو ، هزینه سفارش را به صورت آنلاین پرداخت کنید.
هم اکنون بانکهای آینده، اقتصاد نوین، پارسیان، پاسارگاد، پست بانک، تجارت، توسعه صادرات، رفاه، سامان، سپه، سرمایه، سینا، صادرات، صنعت و معدن، کارآفرین، کشاورزی، مسکن، ملت، ملی، دی، انصار، قرضالحسنه مهر ایران، رسالت، ایران زمین، گردشگری، حکمت ایرانیان، توسعه تعاون، قوامین، بانک شهر و موسسه اعتباری توسعه در شبکه شتاب فعال هستند.
– آیا پرداخت در محل، شرایط و محدودیتهایی دارد؟
پاسخ: بله، پرداخت در محل فقط برای سفارش هایی که آدرس تحویل آنها شهر تهران بوده و مبلغ سفارش کمتر از بیست میلیون ریال باشد میسر است.
– ممکن است پرداخت اینترنتی ناموفق باشد، ولی مبلغ از حساب من کم شده باشد؟
پاسخ: گاهی ممکن است در هنگام پرداخت شبکه بانکی قطع شود و پرداخت ناموفق انجام شود. اما در این مواقع جای نگرانی وجود ندارد. در این حالت معمولاً پول شما در حسابهای میانی بانک است و خود بانک مغایرتها را رفع کرده و مبلغ را به صورت خودکار به حساب شما برگشت میدهد. اگر تا 72 ساعت پول به حسابتان برگشت نخورد، آنگاه با بانک عامل پرداخت اینترنتی تماس بگیرید تا مغایرت برطرف شود.
– آیا میتوانم وجه سفارش خود را به صورت اقساطی پرداخت کنم؟
پاسخ: در حال حاضر چنین امکانی وجود ندارد.
– آیا میتوانم برای پرداخت سفارش خود چک بدهم؟
پاسخ: خیر، برای جلوگیری از بروز مشکلات احتمالی واچ فور یو از پذیرش هر گونه چک بانکی معذور است.
– آیا پرداخت اینترنتی وجه سفارش در سایت واچ فور یوامن است؟
پاسخ: پرداخت اینترنتی به گونهای طراحی شده که امن و راحت باشد. با وجود این شما نه تنها برای خرید از واچ فور یوکه هنگام هرگونه پرداخت اینترنتی برای اطمینان از امنیت پرداخت خود نکتههای زیر را رعایت فرمایید:
– با مشاهده قسمت آدرس (Address Bar)، در مرورگر (Browser) وب خود مطمئن شوید از پروتکل امن https به جای پروتکلhttp استفاده میشود به عبارت دیگر باید در ابتدای آدرس،https وجود داشته باشد.
– قبل از ورود اطلاعات از وجود قفل طلائی رنگ در قسمت بالا و سمت راست صفحه مرورگر وب خود مطمئن شوید، در صورت عدم مشاهده این قفل از وارد کردن اطلاعات کارت خود خودداری کنید.
– برای ورود اطلاعات کارت خود حتماً از صفحه کلید مجازی موجود استفاده کنید.
ارسال سفارشات
– سفارش خود را به چه روشهایی میتوانم تحویل بگیرم؟
پاسخ: در سرتاسر کشور سفارشها با پست پیشتاز ارسال میشوند و اگر شهرهایی دفتر نمایندگی تیپاکس داشته باشند، مشتری میتواند با انتخاب تیپاکس در مرحله انتخاب روش ارسال، به جای پست پیشتاز این روش را انتخاب کند. البته توجه داشته باشید که برخی دفاتر شرکت تیپاکس مرسوله شما را در محل دفتر تیپاکس شهرتان تحویل میدهند.
برای اطلاعات بیشتر میتوانید به صفحه روشهای ارسال کالا مراجعه کنید.
– هزینه ارسال سفارش چگونه محاسبه میشود؟
پاسخ: هزینه ارسال بسته به شرایط سفارش، محل تحویل و نوع ارسال متفاوت است و در فرم سبد خرید به آگاهی مشتریان میرسد.
– چرا با این که تحویل اکسپرس واچ فور یورا انتخاب کردهام، ارسال سفارش من مشمول هزینه شده است؟
پاسخ: در حال حاضر تحویل رایگان اکسپرس واچ آنلاین، فقط شامل سفارشهایی با آدرس تحویل در شهر تهران و با ارزش بیش از یکصد هزار تومان میشود.
– آیا میتوانم سفارش خود را در روز و ساعت معینی تحویل بگیرم؟
پاسخ: زمان رسیدن ارسالهای خارج از تهران پس از تحویل به پست، بر اساس محدوده جغرافیایی از 24 تا 72 ساعت متغیر است، بنابراین روز رسیدن سفارش با توجه به خدمات پستی مشخص است اما ساعت آن را نمیتوان به طور دقیق تعیین کرد.
درباره ارسال اکسپرس، شما میتوانید بازه زمانی مناسب برای تحویل گرفتن سفارش خود را هنگام ثبت آن سفارش در مرحله آدرس و شرایط ارسال، اعلام کنید. واچ فور یوهمه تلاش خود را میکند تا سفارش حدود ساعت درخواستی به دست شما برسد. با وجود این به دلیل مسایل مختلف مانند برنامه زمان بندی ارسال در واچ فور یو و مشکلات ترافیکی، وعده تحویل دادن کالا راس ساعت خاص برای واچ فور یومقدور نیست.
– پس از این که سفارشم را ثبت کردم، چقدر طول میکشد که به دستم برسد؟
پاسخ: زمان رسیدن سفارش به دست مشتری بر اساس فاکتورهایی مانند محل و نحوه تحویل متفاوت است. برای اطلاعات بیشتر میتوانید به صفحه روشهای ارسال مراجعه کنید.
– میتوانم کالایی را که سفارش دادهام با مراجعه به واچ فور یوبه صورت حضوری تحویل بگیرم؟
پاسخ: بله، خریداران می توانند در صورت تمایل سفارش خود را با هماهنگی قبلی با کارشناسان فروش به صورت حضوری دریافت کنند.
– تحویل اکسپرس تهران در چه محدودهای امکانپذیر است؟
پاسخ: در حال حاضر فقط سفارشاتی که در محدودههای زیر در شهر تهران قرار دارند امکان ارسال توسط پیک واچ فور یو را دارا هستند و سایر محدودهها فقط از طریق پست پیشتاز یا تیپاکس ارسال میشوند:
از سمت شرق:
تا سه راه آزمایش (بعد از سه راه آزمایش، اگر آدرس از مسیر خیابان دماوند نباشد مانند آدرسهای به سمت حکیمیه و خود حکیمیه ارسال با پیک مقدور است)
از سمت غرب:
بزرگراه همت (منطقه 22) تا شهرک باقری، آزاد شهر و پیکان شهر
تا کیلومتر 14 جاده مخصوص کرج و جاده قدیم کرج
از سمت جنوب:
تا بزرگراه آزادگان به استثنای شهرری و دولت آباد که برای این دو منطقه ارسال با پیک مقدور است.
از سمت خاوران تا شهرک مشیریه (برای خود شهرک مشیریه ارسال با پیک مقدور است)
مناطق جاده بهشت زهرا، باقرشهر، واوان، پالایشگاه ، نیروگاه برق، قیامدشت، شهرک صنعتی عباس آباد در محدوده تحویل از طریق پیک واچ فور یونیستند.
– سفارشها چه زمانی به پست تحویل داده میشود؟
پاسخ: همه سفارشها پس از طی مراحل پردازش، به طور روزانه تحویل واحد پستی مستقر در محل پردازش سفارشات واچ فور یومیشوند.
– آیا میتوانم سفارشی را که با پست پیشتاز یا تیپاکس، ارسال شده رهگیری کنم؟
پاسخ: بله، شما برای رهگیری سفارشی که با پست پیشتاز ارسال شده میتوانید شماره 10 یا 20 رقمی مرسوله پیشتاز را در آدرس زیر وارد کنید:
http://itemtracking.post.ir/
همچنین برای رهگیری سفارشی که با پست تیپاکس ارسال شده میتوانید با دفتر شعبه تیپاکس در شهر خود تماس بگیرید.
– ارسال سفارش از طریق تیپاکس به کدام شهرها امکانپذیر است؟
پاسخ : ارسال از طریق تیپاکس برای سفارشهایی امکانپذیر است که محل تحویل آنها شهرهایی باشند که دارای نمایندگی تیپاکس هستند، برای مشاهده لیست این شهرها میتوانید به صفحه پست تیپاکس مراجعه کنید.
گارانتی
– اگر از تاریخ گارانتی کالایی که خریدهام، مدتی گذشته باشد، دوره گارانتی آن کالا چگونه محاسبه میشود؟
پاسخ: طی قرارداد بین واچ فور یوو تامین کنندگان، تاریخ شروع گارانتی بیشتر کالاها، بر اساس تاریخ فاکتور فروش واچ فور یو محاسبه میشود و تاریخ مندرج در برگه گارانتی به تنهایی معیار اعتبار گارانتی نیست. بنابراین اگر کالایی را دریافت کردید که مدتی از تاریخ شروع گارانتی آن گذشته بود جای نگرانی نبوده و با ارائه فاکتور فروش خود میتوانید از خدمات گارانتی کالا استفاده نمایید.
– میتوانم کالا را بدون گارانتی آن سفارش بدهم؟
پاسخ: در واچ فور یوتنها کالای با گارانتی به فروش میرسد.
– گارانتی کالاها شامل چه مواردی میشود؟ برای دریافت خدمات گارانتی چه کار باید بکنم؟
پاسخ: به خاطر این که گارانتی شرکتهای مختلف بر اساس نوع کالا متفاوت است و بنابراین در اینجا پاسخگویی دقیق ممکن نیست، بهترین کار این است که با خود شرکتهای گارانتی کننده که شماره تلفن آنها به شرح زیر است، تماس بگیرید.
برای مشاهده لیست شرکتهای گارانتی کننده میتوانید به صفحه گارانتی و خدمات پس از فروش مراجعه کنید.
خدمات پس از فروش
– آیا همه کالاها، شامل مهلت 7 روزه ضمانت بازگشت کالا، میشوند؟
پاسخ : کلیه محصولاتی که نیاز به مهلت تست دارند، واچ فور یو7 روز فرصت برای بازگرداندن کالا در نظر گرفته است. همچنین اقلامی که به عنوان هدیه از طرف واچ فور یوهمراه سفارش ارسال و در فاکتور فروش با مبلغ صفر ریال درج شدهاند، مشمول 7 روز ضمانت تعویض نیستند.
برای دریافت اطلاعات بیشتر از چگونگی و شرایط استفاده از مهلت 7 روزه ضمانت بازگشت کالا به صفحه 7 روز ضمانت بازگشت کالا مراجعه کنید.
– در صورت بازگرداندن کالا، مبلغ پرداخت شده چه زمانی و چگونه استرداد میشود؟
پاسخ: هنگامی که کالایی بازپس فرستاده شود، پس از کارشناسی و تایید واحد خدمات پس از فروش واچ آنلاین، هماهنگی لازم برای استرداد مبلغ سفارش با مشتری به عمل آمده و تا 48 ساعت کاری مبلغ به حساب مشتری مسترد خواهد شد.
– اگر کالای ارسال شده با آنچه سفارش دادهام و یا آنچه در سایت دیده ام مغایرت داشت، چه اقدامی باید انجام دهم؟
پاسخ: با خدمات پس از فروش تماس بگیرید (از طریق تلفن یا ارسال پیام از طریق صفحه تماس با ما) و برای اطلاعات بیشتر از چگونگی و شرایط خدمات پس از فروش به صفحه رویههای بازگرداندن کالا مراجعه کنید.
– اگر کالای که خریداری کردهام، ایراد فنی یا آسیب دیدگی داشت، چه اقدامی باید انجام دهم؟
پاسخ :با خدمات پس از فروش تماس بگیرید.
برای دریافت اطلاعات بیشتر از چگونگی و شرایط استفاده از مهلت 7 روزه ضمانت بازگشت کالا به صفحه 7 روز ضمانت بازگشت کالا مراجعه کنید.
پیشنهاد ویژه
– محصولات چه زمانی در طرح فروش ویژه قرار میگیرند؟ آیا از قبل میتوان باخبر شد؟
پاسخ :امکان قرار گرفتن یک کالا در طرح فروش ویژه را کارشناسان واچ فور یوبا در نظر گرفتن فاکتورهای مختلفی بررسی میکنند و با توجه به محدودیت زمانی عرضه به صورت فروش ویژه ، امکان اعلام آن از قبل وجود ندارد. اما کاربران واچ فور یومیتوانند با انتخاب گزینه “به من اطلاع بده” که در صفحه جزئیات محصول قرار دارد، هنگام قرار گرفتن کالا در این طرحها از طریق ایمیل یا پیامک از آن باخبر شوند.
– آیا میتوانم کالایی را که قبلاً در طرح پیشنهاد ویژه عرضه شده است و دیگر امکان خرید با آن شرایط وجود ندارد، با همان قیمت سفارش دهم؟
پاسخ: خیر، طرح پیشنهاد ویژه چارچوبی دارد که خارج از آن ثبت سفارش ممکن نیست.
– آیا میتوانم کالایی را که در طرح پیشنهاد ویژه عرضه شده است با تعداد بیش از یک عدد خریداری کنم؟
پاسخ: به دلیل اینکه طرح پیشنهاد ویژه یک طرح تشویقی خرید است، واچ فور یوتعهدی در قبال سفارشهای تعدادی ندارد و در صورتی که امکان فروش بیشتر از یک عدد وجود داشته باشد، هماهنگیهای لازم با مشتری انجام خواهد شد.
– اگر بلافاصله پس از ثبت یک سفارش و قبل از دریافت آن، کالا در پیشنهاد ویژه و با قیمتی پایینتر عرضه شود، با چه قیمتی برای من محاسبه میشود؟
پاسخ :پیش از مرحله فاکتور شدن سفارش، امکان تغییر سفارش بر اساس قیمت ویژه وجود دارد ولی پس از آن سفارش به هیچ وجه امکان اصلاح ندارد.
قیمت
– آیا قیمت محصولات در سایت واچ فور یوبه روز هستند؟
پاسخ :بله، واچ فور یوبه طور منظم و روزانه قیمت محصولات عرضه شده در وب سایت خود را کنترل و به روز رسانی میکند.
– آیا برای مشتریان دائمی، خرید با تعداد بالا و یا خریدهای سازمانی قیمتها متفاوت خواهد بود؟
پاسخ: بله، برای این کار با کارشناسان فروش تماس بگیرید.
– آیا قیمتهای واچ فور یونسبت به بازار ارزانتر است؟
پاسخ: سیاست قیمت گذاری در واچ فور یومبتنی بر اصول مشتری مداری و احترام به حقوق مصرف کننده است. به طور کلی قیمتها در واچ فور یوکاملا مناسب و رقابتی بوده و خرید از واچ فور یوبرای مشتریان به صرفه است. قیمتهای ارائه شده برای کالاها در واچ فور یوقیمتهای خرده فروشی است که غالباً توسط تولیدکننده و یا نماینده رسمی توزیع آن محصول به صورت مصوب تعیین شده است.
سیاست قیمت گذاری در واچ فور یومنصفانه است و برای هر مشتری در هر گوشهای از کشور قیمتها یکسان و شفاف هستند. همچنین قیمت همه محصولات با احتساب مالیات بر ارزش افزوده است و مشتری مبلغ جداگانهای بابت مالیات و عوارض ارزش افزوده پرداخت نمیکند.
با در نظر گرفتن امکان استفاده از طرحهای تشویقی و تخفیفات ویژه واچ فور یواز قبیل “تخفیف امتیاز وفاداری مشتری” و “پیشنهاد ویژه” و سایر سرویسهای ارزش افزوده سطح قیمتها در واچ فور یوبیش از پیش مناسب ارزیابی میشوند.
– آیا در صورتی که سفارشی را ثبت کنم، ممکن است به دلایلی مانند نوسان قیمت ارز، مبلغ ثبت شده تغییر کند؟
پاسخ: در صورتی که قیمت کالایی پس از ثبت سفارش کاهش یابد، سفارش به روز رسانی و قیمت جدید اعمال میشود.
نمایندگی واچ آنلاین
– آیا واچ فور یودر تهران یا سایر شهرها، شعبه دیگر یا نمایندگی دارد؟
پاسخ: کلیه سرویسها و تراکنشهای مالی و خدمات فروش قابل ارائه واچ فور یواز طریق دفتر مرکزی تهران که آدرس آن در وب سایت مندرج است پردازش میشود. لطفاً در صورت مشاهده هر گونه تخلفی از این دست، مراتب را جهت پیگرد قانونی از طریق ایمیل [email protected] به واچ فور یواطلاع دهید.
– شرایط واچ فور یو برای اعطای نمایندگی چیست؟
پاسخ : کلیه خدمات واچ فور یوبه صورت متمرکز و فقط از طریق وب سایت واچ فور یوارایه میشود و واچ فور یو سیاستی مبنی بر داشتن نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش در استان تهران و سایر استانها ندارد.
بازدیدها: 1326