[us_post_title align=”center” tag=”h1″ css=”%7B%22default%22%3A%7B%22text-transform%22%3A%22uppercase%22%2C%22font-size%22%3A%223rem%22%2C%22line-height%22%3A%221.1%22%2C%22margin-bottom%22%3A0%7D%7D” migration_add_content=”1″][us_breadcrumbs show_current=”1″ align=”center” separator_icon=”material|chevron_right” css=”%7B%22default%22%3A%7B%22font-size%22%3A%220.9rem%22%7D%7D”]
[us_additional_menu source=”58″ layout=”hor” responsive_width=”” align=”center” main_style=”blocks” main_gap=”” main_color_bg=”” main_color_bg_active=”#7049ba” main_color_text_active=”#fff” css=”%7B%22default%22%3A%5B%5D%7D”]
تجارت الکترونیک از نمودهاى عینى انقلاب فناورى اطلاعات و ارتباطات در عرصه اقتصاد است. مفهوم و جریان قدرتمندى که تجارت الکترونیک ایجاد کرده، زندگى بشر را دستخوش تغییرات اساسى و مثبتی کرده است. این سبک از تجارت به دلیل مزایا و منافع سرشارى که براى انسان داشته به سرعت و پیوسته در حال گسترش می باشد. مى توان با قاطعیت ادعا کرد که تجارت الکترونیک بسیارى از محدودیت هاى تجارت سنتى را از پیش روی برداشته و نه تنها فرم و شکل ظاهرى تجارت سنتى، بلکه محتواى تجارت را نیز با تغییرات مثبت خود همراه نموده است. همه این گزینه ها سبب شده اند که تجارت الکترونیک، معجزه قرن تلقى گردد.
[us_image image=”23609″ size=”full” align=”center” style=”shadow-2″ img_link_target=”_self” img_size=”full”]

فرایند انتخاب و خرید ساعت به عنوان کالایی به شدت تخصصی، همواره پیچیدگی‏‏‏‌های فراوانی برای مصرف کننده به همراه داشته و در عین حال، به دلیل هزینه‏‏‏‌های نسبتا بالا و وجود نمونه های غیر اصل، حساسیت بسیار بالایی را برای مشتریان در بر دارد. با پر رنگ‏‏ تر شدن نقش و کاربرد این طبقه کالا در زندگی امروز و خلق شدن محصولات جدید با کاربردهایی نو و در عین حال ضروری برای همگان، انتخاب و خرید این دسته از کالاها هر روز با اهمیت‏‏‌تر می‏‌شوند

در عصر دیجیتال، سلیقه و رفتار مصرف کنندگان به سرعت تغییر می کند. واچ فور یو به تـوسعه کسب و کار تأکید دارد و پذیرش تغییر را رمز این کار میداند. لذا در نظر دارد همگام با انطباق با این تغییرات، با ارائه بهترین محصولات و کیفیت خدمات، مسیر رشد و توسعه را با سرعت روز افزون بپیماید. چشم انداز واچ فور یو تبدیل شدن به رهبر تبادلات اینترنتی ساعت و زیور در ایران است. کمک به جامعه و خردورزی، اخلاق، احترام به ذینفعان و مشتریان و پذیرش مسئولیت اجتماعی از اصول و ارزش هایی هستند که واچ فور یو با تکیه بر آنها بنا شده و به آنها پایبند می باشد.

واچ فور یو یک فلسفه ساده را دنبال می کند که آن استفاده از استعداد و فن آوری برای ارائه خدمات برتر است. امروزه در بازاریابی مدرن کلمه کالا معنایی ندارد، بلکه همه مبادلات به نوعی خدمت محسوب می شوند.واچ فور یو مرجع تخصصی نقد و بررسی و فروش اینترنتی ساعت و زیور در ایران است که با ارائه نامدارترین برندهای ساعت جهان، با تنوعی بی‏‌نظیر در گروه‏‏‌های مختلف کاربردی مانند ساعت مچی، دیواری، رومیزی و غیره، و سرمایه گذاری در ایجاد زیر ساخت های پیشرفته سخت افزاری و نرم افزاری برای تولید و ارائه محتوای فنی مورد نیاز کاربران با بالاترین استانداردها، نهایت تلاش خود را کرده است تا با حفظ جایگاهی بی‏‏‏‌طرفانه، به مشتریان و کاربران خود کمک کند تا با حق انتخابی بسیار بالا و با دریافت اطلاعاتی کامل برای انتخاب درست کالای مورد نظر خود، وب سایت واچ فور یو را بررسی کنند و با حداکثر اطمینان و بیشترین سهولت کالای مورد نیاز خود را انتخاب و خریداری کنند.واچ فور یو از هرگونه تلاشی برای بالاتر بردن کیفیت خرید مشتریان خود دریغ نمی‏‌کند و همواره تلاش می‏‌کند تا با بهره گیری از به روز ترین متدهای کیفیت ارائه خدمات (Service Quality) و مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) در طول فرآیند خرید یعنی پیش، حین و پس از خرید، بیشترین ارزش را برای کاربران و مشتریان خود خلق کند.

[us_image image=”23591″ size=”full” align=”center” img_link_target=”_self” img_size=”full”]
  •  اخذ  مجوزهای لازم از سازمان های مربوطه از جمله وزارت صنعت، معدن و تجارت (اینماد دو ستاره)، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی (ساماندهی محتوای فضای مجازی)
  •  تجهیز وب سایت به سرورهای اختصاصی قدرتمند که مستقیماً توسط کارشناسان هاستینگ واچ فور یو مدیریت می شوند.
  • استخدام برنامه نویسان و طراحان گرافیک نخبه، جهت طراحی فنی و گرافیکی منحصر به فرد و به روزرسانی های مسستمر.
  •  استخدام و آموزش کارشناسان کارآمد، جهت ارائه مشاوره تخصصی به کاربران وب سایت.
  •  استخدام و آموزش کارشناسان تولید محتوا، جهت تهیه و درج اطلاعات تخصصی و جامع برای کلیه محصولات.
  •  استفاده از جدیدترین تکنیک های جستجو و فیلترینگ محصول، مطابق با استانداردهای بین المللی تجارت الکترونیک.
  •  ایجاد واحد خدمات پس از فروش جهت راهنمایی کاربران، در مواقع بروز مشکلات احتمالی.
  •  تأسیس آتلیه و تهیه تجهیزات تخصصی عکاسی صنعتی ساعت و استخدام عکاسان و تصویربرداران حرفه ای جهت تولید عکس های استاتیک، نمای 360 درجه، تیزر، پادکست و …
  •  انتشار مجله تخصصی وومگ جهت فرهنگ سازی، آگاهی رسانی و اشتراک گذاری جدیدترین مقالات، اخبار و رویدادها در رابطه با صنعت ساعت در ایران و جهان.
  •  استفاده از بازاریابی الکترونیک و اینترنتی جهت تشویق و هدایت مخاطبان به خرید ساعت های اصل و اجتناب از خرید محصولات تقلبی.
  • همکاری اثربخش و مستمر با شرکت های وارد کننده برندهای معتبر جهت معرفی و ارائه محصولات به مشتریان هدف.
[us_image image=”23609″ size=”full” align=”center” img_link_target=”_self” img_size=”full”]
بازگشت به بالا
تیم پشتیبانی واچ فور یو اینجا هستند تا به سوالات شما پاسخ دهند. از ما چیزی بپرسید!